Naar inhoud
0

Je winkelwagen is leeg

Doorgaan met winkelen

Verzending en levering

Verzending & levering

Onze producten worden rechtstreeks door onze leveranciers naar u verzonden. Op deze manier kunnen wij hoge bedragen aan opmaak- en transportkosten besparen en u onze producten goedkoper aanbieden dan onze concurrenten. 

Wij streven ernaar om het bestel- en leveringsproces zo eenvoudig mogelijk te maken voor onze klanten. Mocht u toch nog vragen of verdere problemen hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Hieronder leggen wij uit hoe uw bestelling wordt verwerkt en afgeleverd.

Kosten voor bezorging

Wij vergoeden de verzendkosten voor elke bestelling in Nederland en België. Al onze producten worden 100% gratis bij je thuisbezorgd. Er is ook geen minimale bestelling vereist.

Verzending van uw bestelling

Heb jij de perfecte look op onze website gevonden? Dan wil je er natuurlijk zo snel mogelijk van genieten! Daarom zorgen wij ervoor dat uw bestelling zo snel mogelijk wordt verwerkt en verzonden.

Hieronder vindt u de gemiddelde levertijden van al onze pakketten:

- Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, hebben wij 1 - 2 werkdagen nodig om deze te verwerken. Doordeweeks duurt het één werkdag, maar als u op vrijdagavond of in het weekend bestelt, kan het iets langer duren.

- Zodra uw bestelling is verwerkt, wordt deze verzonden en duurt het gemiddeld 5 tot 10 werkdagen voordat deze wordt afgeleverd.

Als u bij ons een bestelling heeft geplaatst, kunt u al na enkele dagen zien wanneer uw pakket arriveert. U ontvangt per e-mail uw persoonlijke trackingcode, waarmee u uw bestelling kunt volgen via onze trackingpartner.

Levering van uw bestelling

Wanneer uw bestelling wordt afgeleverd, kunt u genieten van uw bestelling! Natuurlijk kan er altijd iets misgaan. Wil je ze ruilen of retourneren? Ga naar deze Bladzijde.

Defect product?

Dat is jammer! Helaas kan het voorkomen dat uw product beschadigd raakt tijdens het transport. In dit geval bezorgen wij altijd de eerste keer gratis een nieuw pakket en kunnen wij helaas geen restitutie verlenen. Gaat het de tweede keer mis? Wij betalen u dan het volledige aankoopbedrag terug.

Om iets te bestellen

Bestellen is eenvoudig: kies je product en variant, voeg toe aan je winkelwagen en ga naar afrekenen. Vul je adresgegevens in, controleer ze en kies je betaalmethode:

  • iDEAL 
  • Bancontact
  • Visa 
  • MasterCard 
  • Maestro 

    Verzending is altijd gratis en betalen gaat via een SSL-beveiligde omgeving. Na afronding ontvang je direct een bevestigingsmail.

    Pakket kwijt?

    Als een pakket verloren gaat of om logistieke redenen niet kan worden afgeleverd, sturen wij altijd een nieuw pakket voordat we tot terugbetaling en retourzending overgaan. Indien de bestelling 30 dagen na verzending nog niet is ontvangen, kan de bestelling worden terugbetaald.

    Voor alle overige vragen kunt u contact met ons opnemen.

    Contactinformatie:

    E-mail: info@caroe.nl
    Of neem contact op via het contactformulier

    Bedrijfsinformatie:

    • Bedrijfsnaam: CVM E/Commerce
    • KVK: 93336411
    • BTW Nummer: NL005014704B91
    • E-mailadres: info@caroe.nl
    • Telefoonnummer: +31 6 29982543

     

    Openingstijden:

    Maandag - vrijdag: 09:00 - 17:00 uur 

    Zaterdag: 09:00 - 13:00 uur

    Zondag: Gesloten

    We proberen uw e-mail binnen 24 uur te beantwoorden.